مربی تیم هندبال بانوان تاسیسات دریایی می‌گوید با انگیزه‌ای که از بازیکنانش می‌بیند اطمینان دارد می‌ت
 
فدراسیون بودو آسیا وایرانWORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION OF IRAN

نسخه چاپي
با تعطیلی یک هفته‌ای مسابقات نه تیم ملی آسیب می‌بیند نه باشگاه
اویسی: می‌خواهیم برای اولین بار کاپ قهرمانی را به تهران بیاوریم

مربی تیم هندبال بانوان تاسیسات دریایی می‌گوید با انگیزه‌ای که از بازیکنانش می‌بیند اطمینان دارد می‌تواند با آنها قهرمانی را به دست آورد.

خبرگزاری فارس: اویسی: می‌خواهیم برای اولین بار کاپ قهرمانی را به تهران بیاوریم
  •  

فرنوش اویسی، درباره دیدار تیمش با ذوب‌آهن در هفته سوم دور برگشت لیگ برتر گفت: ما تمرینات خوبی را در این مدت داشته‌ایم و کم‌کم به رقابت‌های حساسی که تعیین‌کننده تیم‌های برتر جدول هستند نزدیک می‌شویم. جمعه با ذوب‌آهن بازی داریم که دور رفت با اختلاف 12-13 امتیاز این تیم را شکست دادیم.

وی درباره تغییرات تیمش و اینکه بازیکنی جذب کرده‌اید یا خیر، اظهار داشت: در فصل نقل و انتقالات یک بازیکن از دانشگاه آزاد گرفتیم، اما بازیکن خارجی جذب نکردیم چرا که به بازیکنان خودمان اطمینان داریم که موفق می‌شوند. ما انگیزه بالایی داریم تا برای نخستین بار کاپ قهرمانی را به تهران بیاوریم. به اندازه کافی تهران جایگاه دوم و سومی را داشته و حالا نوبت قهرمانی است.

مربی تیم هندبال بانوان تاسیسات دریایی در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه با پایان نیم‌فصل اول باشگاه به شما پرداختی داشته یا خیر و بیشترین قراردادی که بازیکن شما دارد چقدر است، عنوان کرد: ما 20 درصد از قراردادمان را اول فصل گرفتیم و باقی را ماهانه دریافت می‌کنیم. بیشترین سقفی که باشگاه برای بازیکنان در نظر گرفته 10 میلیون تومان است.

اویسی همچنین درباره اینکه فدراسیون هندبال به خاظر برگزاری اردوهای تیم ملی مسابقات با بعد از دو هفته، یک هفته تعطیل می‌کند نظرتان در این باره چیست، خاطرنشان کرد: شرایط بهتر شده است. قبلا بازیکنان ملی روز چهارشنبه به ما ملحق می‌شدند و هیچ تمرینی هم با تیم باشگاهی برای حضور در لیگ نداشتند، اما با شرایط جدید بازیکن در اختیار باشگاه است به همین دلیل نه تیم ملی آسیب می‌بیند نه تیم باشگاهی.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


WORLD BUDO MARTIAL ARTS FEDERATION...INTERNATIONAL BLACK BELT....FEDERATION OF IRAN فدراسیون جهانی بودو فدراسیون بودو آسیا وایران( رزمی) فدراسیون بودو ایران (گروه بودو )
آخرین مطالب

پیوندهای روزانه

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هيات پرورش اندام،هيات رزمي و سبك دابل فول کنتاکت و آدرس prd.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان




نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 165
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 165
بازدید ماه : 271
بازدید کل : 13140614
تعداد مطالب : 3071
تعداد نظرات : 108
تعداد آنلاین : 7